RSS

haha~~pewlik!!

translate..

I think I love you
Aku tak percaya apa yang telah berlaku
Tak mungkin aku telah jatuh cinta padamu
Aku cuba menipu diri sendiri
Menganggap itu hanyalah perasaan cemburu
Membuat aku rasa sungguh kesepian
Tapi aku tak dapat menyembunyikannya lagi

Chorus
I think I love you
Sememangnya cause I miss you
Tanpa dirimu
Aku tak bermaya
Selalu memikirkan tentang dirimu
Jika aku kenangkan kembali aku tahu
I'm falling for you
Tanpa kusedari now I need you
Pada setiap masa
Ia terletak di satu tempat
Yang paling dalam dihatiku
Yang aku lihat hanyalah…dirimu

Kita tidak ditakdirkan bersama
Dan menjadi kawan adalah yang terbaik…ummm
Tiada satu pun bersamaan diantara kita
Bagaimana kita boleh menjalinkan hubungan
Semua mengaggap kita takkan bahagia bersama
Aku juga sering mengakuinya
Tapi sekarang
Aku tak mahu..mencari alasan lagi

I think I love you
Sememangnya cause I miss you
Tanpa dirimu
Diriku tak bermaya
Memikirkan dirimu setiap masa
I'm falling for you, now I need you
Kenapa aku tidak menyedarinya
Kenapa aku tidak nampak bila ia berada didepan mataku

Ulang chorus
Kenapa aku tidak menyedarinya
Kenapa aku tidak nampak bila ia berada didepan mataku
Padahal kamu bersamaku setiap masa
Baru sekarang aku menyedari..
Adakah ini namanya cintaaaa

Ulang chorus

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 buah fikiran:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...